دل نوشته

خرید بک لینک
سلاااااااام دوستان خوشین ؟سرحالین؟ان شاالله که چهارمین روز بهمن ماه بهتون خوش گذشته واتفاق های خوبی براتون افتاده باشه امروز صبح حالم خوب شد واقعا اونیکه که میخاستم شد. خداروشکر . خدایا وقتی به یاد توباشم تمام دورها نزدیک وناممکن هاممکن هستند. واقعا خواب خوب قسمتی از زندگی هست کیا موافقن؟.خواب خوب باشه تو بیداری هم حالت تقریبا خوبه.

دل نوشته...

ما را در سایت دل نوشته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 140 تاريخ: سه شنبه 3 اسفند 1395 ساعت: 14:53

سلام دوستان.خوبین؟امروز ۱۷بهمن ۹۵ هست.بدون مقدمه میخام یه موضوعی رو بگم.همه ما قول وقرار هایی با خودمون میزاریم که فلان کار رو انجام میدم یا با خدامون قول وقرار میزاریم به بعضیاش عمل میکنیم بعضیا هم میمونن.امروز اومدم وبلاگ بنویسم چه قول هایی به خودتان داده اید وعمل کردید ایا رضایت بخش بوده اگه خواستید در قسمت نظرات بنویسین ممنون میشم.

دل نوشته...

ما را در سایت دل نوشته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 129 تاريخ: سه شنبه 3 اسفند 1395 ساعت: 14:53

امروز ۱۹بهمن ماه هست.حالتان خوب هست؟من اصلا حال متعادلی ندارم اشفته هستم. دیشب خودمو با خندوانه سرگرم کردم تا یکم بخندم بعدکه تموم شد خواهرم کانالو زد ای فیلم سریال خانه سبز پخش میشد رامبود جوان اون موقع ها جوان تر بود یه لحظه به دوران کودکیم رفتم اول خوشحال وبعد با یک خاطره اشک چشمم سرازیر شد ودیگه نتونستم بخوابم اهنگ گوشیمو گذاشتم باصدای کم که گوش بدم دیدم کارساز نیست هندزفری رو برداشتم بااون گوش بدم اونقدر گوش دادم تمام اهنگ های سیاوش چاوشی بود غمگین،خلاصه تا ۳ونیم شب اهنگ گوش دادم تا زمانی که یه دور اهنگام تموم شد.بعد خوابیدم . دل نوشته...

ما را در سایت دل نوشته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 143 تاريخ: سه شنبه 3 اسفند 1395 ساعت: 14:53

دلم مشهد میخاد . دل نوشته...

ما را در سایت دل نوشته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 145 تاريخ: سه شنبه 3 اسفند 1395 ساعت: 14:53

امروز ۲۸بهمن ۹۵ هست.دلتنگی هست؟افسردگی هست؟خسته شدن هست؟نیاز به تفریح وهیجانی است؟به چه چیز نیاز دارم؟خودم را زیاد اذیت کردم ؟ گاهی دوست دارم از خودم انقدر دور شوم دور شوم خیلی دور انقدر دور که به یکی دیگر تبدیل شوم چون تحمل خودم را ندارم میخاهم انقدر تغییر کنم خیلی تغییر تا از خودم چیزی باقی نماند. خودم مرااز پای در می اورد.میخاهم اطرافیانم مرا مثل خودم نداننند میخاهم ان کسی باشم که همه هستند میخاهم فقط به فکر خودم باشم اما انقدر در دیگران حل شده ام که خودم را فراموش کرده ام اهای خودم ،چه بر سرت امده؟با خودت چه کرده ای ؟چرا به عقل نمیای؟چرا همه چیز را تمام نمیکنی ؟چرا سردر گم هستی؟تاکی مینالی؟تاکی ادای خوب بودن درمی اوری؟تا کی همه غم هاتو تو خودت میریزی؟تا کی تنهایی را به همه چیز ترجیح میدهد؟تا کی ؟ادم باش بفهم عقلت را به کارببر.هیچ چیز این دنیا ارزش ندارد.تا کی تکلیفت را با خودت روشن کن .اتش عشقت راخاموش کن بت هایت رابشکن!خودت راخلاص کن!تومیتوانی!خودت رادور بریز!یک خود خوب را انتخاب کن جایگزین کن حالت را خوب کن؟اهای زمونه خستم میفهمی خستم !از حرف مردم !از بی توجهی ها؟از افراط وتف دل نوشته...

ما را در سایت دل نوشته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 124 تاريخ: سه شنبه 3 اسفند 1395 ساعت: 14:53

صفحه بندی